Veelgestelde vragen

Waarom moet ik tegenwoordig reserveren?

De overheid vereist momenteel te werken met reserveringen. Op die manier kan het aantal bezoekers gecontroleerd worden, en daarmee de veiligheid en gezondheid van bezoekers en personeel.

Waarom werken jullie nu met tijdvakken?

Voor de veiligheid van bezoekers en personeel mogen we niet meer dan 30 bezoekers tegelijkertijd binnenlaten. Om toch voldoende kinderen een kans te geven te komen spelen, hebben we de dag opgedeeld in twee tijdvakken.

Ik heb een rittenkaart, moet ik toch reserveren?

Ja, ook met een rittenkaart moet je reserveren. Op die manier zorgen we dat er niet teveel bezoekers binnen zijn.

Ik wil mijn reservering wijzigen, hoe doe ik dat?

Heb je per ongeluk het verkeerde tijdvak gereserveerd of klopt het aantal personen niet? Maak dan een nieuwe reservering. Wij kunnen de bestaande reservering helaas niet meer wijzigen. Stuur een e-mail naar info@pretinn.nl om de verkeerde reservering te annuleren.

Kan ik met contant geld betalen?

Contant betalen is nog steeds mogelijk, maar het heeft de sterke voorkeur om – contactloos – met pin of mobiel te betalen.

Waarom legitimeren bij kinderen jonger dan 2 jaar?

Voor kinderen onder de 2 jaar betaalt u €4,- entree bij Pret inn. Helaas kunnen wij in sommige gevallen niet zien hoe oud een kind is. Bij twijfel vragen we om een legitimatiebewijs. Heeft uw kind nog geen legitimatiebewijs, neem dan het zorgpasje van de verzekering mee. Tip: als uw kind met iemand anders mee op stap gaat, zoals opa, oma, oom of tante, maak een foto van het identiteitsbewijs en stuur die mee.

Kan ik in een schoolvakantie een kinderfeestjesarrangement boeken?

In de schoolvakanties is een kinderfeestjes-arrangement niet mogelijk. Door eventuele drukte is het niet mogelijk tafels vrij te houden.

Mag ik eigen eten of drinken meenemen en nuttigen?

Pret inn is een horecabedrijf. Daarom is het niet toegestaan eigen eten en/of drinken mee te nemen. Wij hebben een grote verscheidenheid aan producten, waardoor iedereen iets naar wens kan bestellen.

Heeft Pret inn glutenvrije producten?

Enkele producten kunnen glutenvrij bereid worden. Hoewel wij ons uiterste best doen, kunnen er toch altijd sporen van gluten aanwezig zijn in onze keuken.

Mag ik eigen taart meenemen naar een kinderfeestje bij Pret inn.

Wij kunnen dit niet toestaan. Dit mag niet i.v.m. HACCP-hygiëneregels. U kunt bij ons wel taart bestellen.

Waarom betaal ik hetzelfde tarief, terwijl ik nu korter kan blijven spelen?

Onze tijdvakken zijn ingericht op de gemiddelde verblijfsduur van onze gasten. Daarnaast zal je meer ruimte hebben om te spelen.
Dus maximaal speelplezier!